Wednesday, March 17, 2010

Mitte tavalised kaerahelbeküpsised.


Kõik mu sõbrda juba teavad, kuidas ma armastan kaerahelbeküpsiseid. Nendest on kujunenud mu firmaroog. Ma olen teinud neid shokolaadiga, pähklite, õunte ja isegi banaaniga. Seekord leidsin ühe põneva retsepti nami-namist soolaste kaerahelbeküpsiste kohta, nimelt, oh ime, on need juustuga. Huvitav kooslus on minuarust juust ja kaerahelbed. Ahjust võttes oli juust parasjagu sulanud ja küpsised maitsesid väga hästi.

Kaerahelbeküpsised juustuga:

3 dl kaerahelbeid
2 dl nisujahu
2 tl küpsetuspulbrit
2 dl riivjuustu
natuke sinihallitusjuustu
2.5 dl piima
40 g sulatatud võid
0.5 tl soola

Sega kausis kuivained. Lisa riivitud juust, piim, sulatatud või ning seda kiiresti ühtlaseks. Tõsta ahjuplaadile ümarad kuhjad. Küpseta 225 kraadi juures kuni küpsised on kuldpruunid.


2 comments:

  1. mm, kaerahelbeküpsised, just minu valik :D:D

    ReplyDelete
  2. just ja need soolased on ka kindlasti proovimist väärt;)

    ReplyDelete